lørdag 22. mars 2008

Drivhuset nesten klart



I dag skinte sola - og det var kaldt og klart. En fin dag for jobb i hagen. Dagens mål var å reparere drivhuset.


Jeg har kjøpt inn 6 nye plater på plantasjen - og fått mast til meg 10 pakker med fluebeinsklemmer til å feste drivhusvinduene i rammen.




Det ble ett lappverk av gamle og nye plater, silikon og fluebeinsklemmer.


Men begge langsidene, den ene kortsiden og taket er nå på plass. Så da er det "bare" siden med døren som gjenstår. Satser på å få det på plass i morgen.


I dag var det god hjelp å ha med meg min lange mann. Jeg hadde ikke hatt sjans til å nå takplatene øverst. Og så skar han nok litt beinere med tapetknivene....


1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.