søndag 15. juni 2008

Maling og jordbær

Jeg overtok en gul hytte med grønne lister rundt vinduer og dører. Nå trengte hytta maling. Så var valget å finne samme maling som den alt hadde og ta ett strøk - eller skifte til en annen farge jeg hadde mer lyst til og ta to strøk. Det ble det siste alternativet. Jeg har malt alle veggene grå, Marte har krøpet på taket og malt taklistene. I dag skulle jeg ta det resterende blå rundt vinduer og dør. Det fikk jeg da gjort - men så kom regnet. Så nå er jeg spent på resultatet.
På bildet er resultat av første strøk påbegynt.
Ellers er de første jordbærene modne - og fuglene koste seg slik med dem fredag at jeg hengte nett over. Men nettet var da ikke hinder for far og datter.

1 kommentar:

AnneKa sa...

Mmm jordbær hørtes godt ut, mine står bare i blomst ennå :-)