onsdag 21. mai 2008

Vi kommer til å få blåbær!



Sofie ser alle kartene på blåbærplantene og gleder seg alt til de blir blå senere i sommer. Kartene er antakeligvis alt talt opp i håp om at alle skal bli bær.

Ellers er det utrolig så vi må vanne her på vestlandet. Dette er vi ikke vant til - hvor er alt regnet?

I dag har vi vannet jordbærtønner og drivhusplanter og gitt alle grønnsakene litt vann. De så ut som om de trengte det. Så får vi plante ut gresskarene til helgen. Vi er i gang med å rydde plass til dem i vår tidligere jordbæråker.

4 kommentarer:

Mokki sa...

Her i Trøndelag har vi fått vanna nok for ei stund :) Skal jeg sende resten av regnet din vei?? :D

Hulda sa...

Det må være artig å ha kolonihage. :) Ligger den i samme Portveien som Portveien 2, kanskje? :)

AnneKa sa...

Nam nam blåbær, det hørtes godt ut og Jordbærtønna har eg lyst å prøve meg på. Hadde noe lignende en gang med ikke med vanning inni og det gikk ikke helt bra. Men dette hørtes spennende ut. Jeg har lagt en utfordring til deg i bloggen min, så titt innom der. Ha en god helg!

Unknown sa...

Portveien 35 ligger på Våland i Stavanger - men der er det ingen portveien 2.