lørdag 28. juni 2008

Maling og maling og så mer maling


I dag har jeg malt trappen, le-veggen og verandaen på baksiden (det alt vanligvis står stuet bort som jeg trenger men ikke akkurat da) av hytta...
Og mens jeg har malt le-vegg har jeg tenkt.....
Jeg lurer på hva en tenker på når en bygger le-vegger.
Den som har bygget le-veggen min har ikke gjort det med hensyn på at den skulle være lett å male. Uansett hvilken malekost jeg brukte var det tungvint å male planken som lå lengst inne (Baksiden av planken på den andre siden).
Hjelpe meg for ett plunder! En cm større åpning ville gjort det hele så mye enklere!
Så dere som setter opp en le-vegg i disse dager - SJEKK om dere kan ha litt større glip mellom plankene uten å miste effekten - prøv med en malekost.


Men ellers er jeg godt fornøyd med resultatet. Så takk til Mona og Arthur som har hatt Sofie med i Kongeparken i dag slik at jeg fikk male i mange timer uten annen forstyrrelse enn en liten hund som syntes at det var kjedelig å være i hagen når jeg bare malte.

Ingen kommentarer: