torsdag 24. april 2008

Kolonihageliv

I kolonihagen blir man kjent med mange en ellers aldri ville truffet på - og alt det en kan lære! Jeg har en eldre kar som nabo i kolonihagen. Se på beddet hans - det kryr av blomster som er større og friskere enn mine i alle fall.


















Og på en liten rusletur rundt i hagen på kveldstid treffer man gjerne sjefen selv og andre naboer som har tid å slå av en prat. Selv om naboen står midt i et større jordbær prosjekt. Han bygger nå i høyden for å hindre sneglene i å nyte avlingen.




















































Har du lyst å føle litt på stemningen er det bare å ta seg en tur innom en søndag på gode vafler og en kopp kaffe med påfyll.

2 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

Hei, jeg fant bloggen din etter ett bredt søk etter hageblogger. Jeg har bygget opp en side med de norske hageblogger jeg har funnet, og har lenket til din side på den.

Jeg ble nylig gjort oppmerksom på at det er regnet som høflig å spøre om å gjøre en slik lenking, så om du ikke ønsker å stå på min liste så vennligest gi besked her på bloggen din eller på min så skal jeg naturligvis ta den av.
http://hageblogger.blogspot.com/

Gleder meg til å følge kolonihagen din gjennom sommeren :)

Unknown sa...

Helt i orden. Det har jeg ingen problemer med. Bra tiltak. Jeg lkinker til din side jeg da.

Monica